روزانه صدها هزار نفر به وسیله اتوبوس در سطح کشور جابه‌جا می‌شوند. چنین حجمی از مسافرین، بازار تقاضای گسترده‌ای را برای بلیط اتوبوس به وجود آورده است که توجه به آن می‌تواند بر سوددهی شرکت های ارائه کننده خدمات خرید آنلاین بلیط اتوبوس تاثیر مهمی داشته باشد. سفر۷۲۴ فروش بلیط اتوبوس را به امری بسیار ساده و کاربردی تبدیل کرده است. اکنون می‌توانید در هر کجای ایران که هستید به راحتی، فروش بلیط اتوبوس را هم به خدمات خود اضافه کنید و از منافع مالی آن بهره‌مند شوید.

همکاری با بیش از ۷۰۰ شرکت مسافربری و همچنین تمایل اکثر شرکت ها برای ارائه خدماتشان از طریق بستر سفر۷۲۴ یکی از تمایزهای عمده این سامانه نسبت به دیگر سامانه های مشابه می باشد. مراحل خرید بلیط نیز به گونه ای طراحی شده است که کاربر طی ۴ مرحله بسیار ساده و بدون نیاز به ثبت نام بتواند بلیط اتوبوس خود را خریداری کند.

سفر۷۲۴ علاوه بر اینکه سفرهایی به اکثر شهرهای داخلی دارد، توانسته سفرهایی به شهرهای کشورهای همسایه و خارجی  را به کاربران خود ارائه دهد. سرویس های ارائه شده علاوه بر اینکه تنوعی از شرکت های مسافربری و اتوبوس های به روز را شامل می شود، به مسافر امکان انتخاب صندلی و مقایسه قیمت ها را نیز می دهد، تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهد.

با فراهم نمودن سیستمی جامع و کامل در زمینه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، سفر۷۲۴ آمادگی خود را در خصوص ارائه خدمات وب سرویس (Web Service) و همچنین API اعلام می کند. لازم به ذکر است علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد این سامانه، تسویه حساب آنی و آنلاین ویژگی متمایزدیگری می باشد که در راستای تکمیل خدمات به متقاضیان وب سرویس و API ارائه می گردد.

سفر۷۲۴ این فرصت را فراهم می سازد تا متقاضیان وب سرویس و API بدون دغدغه‌های فنی و تکنیکی، به جامع‌ترین بانک سرویس‌های اتوبوس سراسر کشور دسترسی داشته باشند. سابقه شانزده ساله ما و تجربه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس برای اولین بار در کشور، بسیاری از نقاط گنگ و مبهم این فرآیند را برای ما آشکار کرده و به ما این فرصت را داده تا با بهره‌گیری از تیم مجرب و متخصص در تمام زمینه‌های مرتبط، بستری ایمن، آسان و فراگیر را برای ارائه پنل‌های فروش بلیط اتوبوس فراهم آوریم.

بنابراین چنانچه قصد دارید از Web Service و یا خدمات API خرید آنلاین بلیط اتوبوس استفاده کنید، کافیست رزومه وب سایت شرکت و اطلاعات تماس را به آدرس api@safar724.com ارسال کرده و یا با شماره ۰۲۱۵۳۸۲۶تماس حاصل فرمایید.

safar724.com